Harry Potter maraton och oaktiv

Hej på er!
 
Jag har haft det så fruktansvärt upptaget i skolan att jag inte haft tid till att uppdatera OTL.
Dessutom har min dator valt att gå sönder och måste in på lagning.
Så just nu har jag lånat föräldrarnas dator till att blogga~
(Den är så seg ; _;)
 
Vad har då jag hållit på med?OwO
Ja ni, idag så blev det ett besök på Mickelsmäss marknad. Köpte dock ingenting där då det antingen bara fanns korv eller massa dyra Obey-kläder.
Det regnade också, hade hellre suttit hemma och glott på film.
 
Just nu är det Harry Potter jag kollat på. Är ännu bara på 1:an i mitt HP-maraton.
Men ska fortsätta imorgon och dessutom baka scones då jag blir ensam hemma.
SÅ MYSIGT.
 
Har dessutom gjort något annat otroligt roligt idag, som jag ska skriva om i nästa inlägg!
PUSS~
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback