This is me ~

Tjena på er!
 
Har fixat med bloggen en massa nu.
Men som den ickeduktiga människan jag är har det tagit 25 miljarder år att bli (halv)klar.
Nåja, här är jag iallafall kvar, 17 år, asiatgalen och glad på livet!
 
Detta är THE GURL BEHIND THE BLOG;
( DAT CAMERAFACE)
 
För er som varit här förut, tack för att ni ser mig som en intressant människa och återvänder hit ♥.
Puss på er!
 
För er andra;
 
Hej! 
I'm just another person här i bloggvärlden.
Som tidigare nämnt 17 år, tjej och väldigt intresserad av asiatisk kultur, som jag kommer skriva massa om~
Asien har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas.
Ända sedan jag öppnade min första manga (Dragonball) och ritade kinesiska drakar samt drogade nudlar.
(som jag fortfarande gör, hoho!)
 
Och det mesta i min fritid ( samt även i skolan, skäms Mikaela OTL ) kretsar kring just det.
Kanske inte nudlar men asiater...asiatisk kultur...lovar...inte stalkar jag asiater...neh..
 
(Såhär kan det se ut!)
Musiken ( jpop, Kpop, Cpop..U NAME IT ) är det mesta jag tjatar om.
Men folk omkring mig får stå ut med min klädstil (Harajuku inspired), mina växlande hårfärger,
all konstigt ätbart jag stoppar i mig samt höra timtals av alla dialoger jag fått i mandarin-läxa
( inte frukten alltså ouo )
 
 
Detta får nog räcka som presentation idag, tro mig, jag tröttnar aldrig på att skriva om mina intressen.
Så det lär ni får läsa massa om!
 
Tack för att ni kom och hälsa gärna på igen!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback