Dagens inspo : Haruka Kurebayashi

Det kvittar vad någon säger.
Haruka Kurebayashi är min allra största inspiration här i livet vad det gäller mode.
Hon är så sjukt söt att jag halvgråter vareda gång hon dyker upp på bild.
Oh vad jag vill träffa henne på riktigt och bara avguda marken hon går på prata/ta kort med henne ~
 
I MEAN LOOK AT THIS;
 
Varenda gång någon snackar skit om min stil, eller när jag får lågt självförtroende.
Eller när jag bara vill ha inspiration, kollar jag på massa fina bilder på henne.
Det är så sjukt inspirerande för mig, massa färger, hon sticker ut och är supersuper vacker.
OH.
Får sådan lust att färga håret i galna färger igen, dra på mig mina färggladaste kläder och bara leva livet.
Blir lycklig bara jag ser på henne, oh. Låter som en creepy stalker.
 

UUUGH JUST LOOK AT HER ;U; <3
Åh, hon är också modell för japanska modetidningen Kera!
 
 
Och kommer ofta med på bl.a. street-fashion bilder!
 
Hon kommer fortsätta att inspirera mig, och jag hoppas att ni också inspireras!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback