Good morning!

God morgon!
Har precis vaknat och det första jag gorde var att slå igång datorn, förstås ~
Idag har jag ingenting speciellt inplanerat.
Bara vara antar jag!
 
Blir alltid smådeppad på söndagar, man får ju inga mer sovmorgonar på en vecka, ugh OTL.
Såhär ser jag iallafall ut idag! (Nu när jag hunnit hit i texten har jag också hunnit klä på mig..hoho MAGI)
 
Dagens looki - just another teenage girl desperate 2 B cool.
(Sorr for them bad pictures. Har bara mobilkameran just nu! uvu )
Ser död ut också. Men som sagt..Vaknade för några minuter sen!
 
Tshirt; H&M - 50 kr
Tights; H&M - 50 kr för 4pack.
Pina; H&M - 30 kr för 3pack





Åh, det va en asgrym tshirt! :D

Svar: Tack! I love it c: (köpte den på H&M) ^_^
hikaru.blogg.se

2013-09-09 » 00:13:59
» Sofie

Tjusigt :D

Svar: Tack så mycket ^^!
hikaru.blogg.se

2013-09-15 » 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback