Kulturfestival i Uppsala

Hej på er!
Har nyss kommit tillbaka ifrån kulturfestivalen i Uppsala.
Det var roligt att få göra något annat efter att ha gått hemma så länge ouo.
Gick förbi massa fina cosplayare och lolita också, var för feg för att säga hur fina de var.
Men om ni mot förmodan var där och cosplayade/bar lolita så säger jag det nu;
Superfina!
 
Här kommer några bilder ifrån idag;
Var inne flera gånger på KawaÉ import, ett måste när jag åker till Uppsala!
Spenderade kanske lite för mycket tid vid godishyllan...oops ;u;

~
 
 
De hade fått in Tropical pocky MED FREAKING MANGOSMAK
(Vilket råkar vara min absoluta favoritsmak på Pocky)
Men såklart HADE JAG INTE RÅD.
Så jag grät lite över det, snyft. Köpte choklad/bananpocky istället!
 
De hade också massor utav smaskig sockervadd <3
 
 
Det var hur som helst himla mysigt och det var massor (himla mycket massor) av folk där.
Blev lite väl mycket ett tag. Men sånt får man väl stå ut med!
Hoppas att nï har haft det bra.
Här får ni två fina bilder på hur jag såg ut idag. Inte speciellt utstickande men jag var för lat för att anstränga mig mer ~
Lovar att posta bilder på de outfits jag vanligen har!
 





fin blogg!
kolla gärna in på min! har även frågestund just nu!! :)
www.mogreen.blogg.se

2013-09-14 » 22:24:26

Men hur kan man inte spendera mycket tid framför en godishylla som ser så bedårande ut undrar jag?! :P

Svar: Jadu, det kanske inte går att låta bli !:)
hikaru.blogg.se

2013-09-18 » 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback